Medewerker commerciële binnen- en buitendienst bij Interhouse verhuurmakelaars Utrecht

Medewerker commerciële binnen- en buitendienst bij Interhouse verhuurmakelaars Utrecht

Heb jij affiniteit met de woningmarkt? Hou jij ervan om een baan te hebben waarin iedere dag anders is en je met verschillende werkzaamheden bezig bent? Zie jij uitdaging in het onderhouden van contacten met verschillende mensen? En kijk jij er naar uit om te slag te gaan in een jong en enthousiast team?

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een commercieel en administratief medewerker.

Interhouse verhuurmakelaars is gespecialiseerd in woningverhuur en beheer in Utrecht en omstreken en beschikt over het netwerk en lokale marktkennis om onze relaties optimaal van dienst te kunnen zijn. Het kantoor is gevestigd op een opvallende hoek aan de Wittevrouwensingel. Een bekende locatie nabij het centrum en met belangrijke ontsluitingswegen om de hoek.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Niet iedere week en zelfs dag, is hetzelfde. ’s Ochtends e-mails afhandelen, telefoon beantwoorden of je gaat naar een woning voor een bezichtigen met een geïnteresseerde huurder. In de auto bel je terug naar het kantoor (korte lijntjes, daar houden wij van!) of we een voorstel naar die kandidaat huurder kunnen sturen. Inmiddels op weg naar de volgende woning om een expat-stel in hun nieuwe woning in te checken. Na de incheck terug naar kantoor om de mailbox in te duiken en met je collega’s een planning te maken wie welke mails beantwoord.

Welke werkzaamheden kun je verwachten?

  • Je bent verantwoordelijk voor de binnen- en buitendienst van ons kantoor. Denk hierbij aan het maken van woningpresentaties en inplannen en uitvoeren van bezichtigingen en inspecties voor verhuur en aanhuur
  • Je plant en coördineert reparaties en onderhoud en hebt contact met eigenaren betreffende reparaties, onderhoud en mutaties
  • Je bent de rechterhand van de verhuur- en aanhuurmakelaar en ondersteunt hem of haar met bijvoorbeeld het opstellen van huurovereenkomsten
  • Samen met de verhuur- en aanhuurmakelaar zorg je voor de geschikte huurder voor ons woningaanbod
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze opdrachtgevers, denk aan huurders, verhuurders, samenwerkende bedrijven en makelaars
  • Je bent de kennisbron voor elke potentiële verhuurder en huurder en weet dus alle ins en outs van de woningmarkt
  • Je zult meldingen en klachten van (internationale) huurders aannemen, verwerken en monitoren
  • Nieuwe objecten in de vastgoedbeheerportefeuille bereid je voor en maak je gereed. Zo zorg je er voor dat de woning is schoongemaakt, plan je de nodige onderhoudswerkzaamheden in en voer je voorinspecties uit
  • Je zorgt dat huurders en verhuurders tevreden zijn tot en met de sleuteloverdracht, inclusief de bijbehorende administratieve handelingen

Wie ben jij?

  • Je houdt ervan om meerdere ballen in de lucht te houden
  • Met je communicatieve vaardigheden zorg je ervoor dat onze klanten altijd goed en snel geholpen worden, zowel in het Nederlands al in het Engels
  • Je bent stressbestendig en weet goed om te gaan met ad-hoc situaties
  • Je kunt goed prioriteiten stellen, werkt gestructureerd en je hebt een zelfsturende instelling
  • Je hebt ervaring in administratieve werkzaamheden en de daarbij gebruikte software
  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Wat bieden wij jou?

  • Een zeer gevarieerde baan waarin je veel persoonlijk contact hebt
  • Een commerciële functie met een internationaal karakter, die je de mogelijkheid biedt om kennis te maken met de dynamische vastgoedmarkt van Utrecht
  • Een  werkweek van 5 werkdagen
  • Ruimte voor jouw eigen initiatief en ideeën
  • Een ontzettend leuk, jong team
  • Een gezellige, informele werksfeer waar hard werken samengaat met ontspanning en humor

Benieuwd naar waarom werken bij Interhouse zo leuk is?

Wat betekent werken bij Interhouse nog meer?

Werken bij Interhouse

 

 

 

 

 

Veel meer! Je maakt deel uit van een grote groep Interhousers verspreid over diverse vestigingen in Nederland. Naast werken maken we samen ook veel plezier. Op onze ‘werken bij Interhouse’ pagina lees je reviews, staan 2 dagboeken, bekijk je een Interhouse-video en nog veel meer!

Vragen over deze vacature?

Neem dan contact met ons op.

Interhouse verhuurmakelaars Utrecht
Contactpersoon Vincent Cools
Wittevrouwensingel 102A
3514 AM Utrecht

T: +31(0) 30 303 92 79

E: v.cools@interhouse.nl

Word jij onze nieuwe collega?

Milou Cools

Commercieel binnendienst medewerker

Nils Baas

Vastgoedmanager

Linda Groenenboom

Vastgoedmanager

Vincent Cools

Eigenaar/Vastgoedspecialist

Interesse?

Ben jij er klaar voor om aan de slag te gaan bij de leukste verhuurmakelaar van Utrecht en in de mooiste stad van Nederland? Reageer dan met een motivatiebrief en een CV, die je per e-mail kan sturen naar Vincent Cools v.cools@interhouse.nl of via onderstaand reactieformulier. Alleen reacties met C.V. en motivatie worden in behandeling genomen.

Wij gebruiken je gegevens alleen voor je sollicitatie. Lees ook onze privacyverklaring

Solliciteer direct

  • Hidden
  • Upload je C.V. in PDF-formaat (max 10MB)
    Toegestane bestandstypen: pdf, docx, jpg, Max. bestandsgrootte: 10 MB.

  • Upload je motivatie in PDF-formaat (max 10MB)
    Toegestane bestandstypen: pdf, docx, jpg, Max. bestandsgrootte: 10 MB.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld