Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.
Meer van onze blog:
Nederlands vastgoed verkopen vanuit het buitenland. Ingewikkeld?
Helaas zijn we in een markt terechtgekomen waarin woningeigenaren zich soms gedwongen zien om hun huurwoningen in Nederland te verkopen. Voor ...
Verzekeringen bij (ver)huur
Het belang van de juiste verzekeringen is algemeen bekend, maar veel particuliere verhuurders realiseren zich niet dat een standaard ...