Reviews Interhouse Amsterdam

Ik had het gevoel dat mijn belangen als huurder volledig werden genegeerd, terwijl de belangen van de eigenaar zeker werden behartigd. Een van de belangrijkste problemen was de uitvoering van een volledige renovatie boven ons, die zeven maanden duurde en begon aan het begin van ons contract van negen maanden met een opzegtermijn van negen maanden. De manier waarop onze klachten voortdurend niet serieus werden genomen, gaf ons een gevoel van machteloosheid en misbruik. We leefden dagelijks met vuil en lawaai, waardoor onze levenskwaliteit tot een minimum werd beperkt en we onnodige stress ondervonden die een negatieve invloed had op ons leven. De communicatie verliep snel, maar de beslissingen werden altijd genomen in het belang van henzelf of de verhuurder, zonder dat er echt moeite werd gedaan om ervoor te zorgen dat we een goede ervaring hadden in onze tijdelijke woning.

Meer van onze blog:

18 november, 2025

Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024

Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Lees meer
02 oktober, 2025

Tijdelijke verhuur via de Leegstandwet: zo voorkom je leegstand en hoge kosten

Jacques heeft altijd heerlijk gewoond in zijn tiny house. Maar toen de vonk met zijn jeugdliefde na 40 jaar opnieuw oversloeg bleek dat zij er ...
Lees meer