BOG

BEDRIJFSONROERENDGOED VERHUREN

U wilt een betrouwbare, gescreende huurder van de hoogste kwaliteit en een gedegen maatwerk huurovereenkomst. Tijdens de huurperiode wilt u een prettig contact, tijdig huurbetalingen ontvangen, zorg voor uw bezit en een tevreden huurder. Als de huurovereenkomst eindigt wilt u uw bedrijfspand weer in een goede staat terug. Hiervoor bent u bij Interhouse verhuurmakelaars BOG aan het juiste adres.  

U kunt rekenen op:

  • Opgeleide en proactieve bedrijfsmakelaars
  • Eindeloze marketingmogelijkheden
  • Brede publicaties, o.a. op Funda in business
  • Eventueel professioneel beheer gedurende huurovereenkomst
Bekijk de Interhouse verhuurmakelaars BOG servicepakketten

De juiste aanpak voor optimale én zorgeloze verhuur

Het bepalen van de juiste huurprijs inclusief de bijkomende juridische materie en het opstellen van het juiste model huurovereenkomst vereist vakkennis. Het proactief bereiken en grondig screenen van een hoge kwaliteit huurder is specialistisch werk.
Dit zijn werkzaamheden voor de gedegen vastgoedadviseurs bedrijfsonroerend goed van Interhouse verhuurmakelaars. U kunt rekenen op meerwaarde en een heldere communicatie in de gehele samenwerking.

Geïnteresseerd of vragen?

Interhouse verhuurmakelaars BOG medewerkers

Shannon Metzelaar

Bas Ros

Sassenheim Jordy Koomen

Jordy Koomen

Marlies Raadersma

Nathalie Slettenhaar

Sandra van Berkel

IH Eindhoven Naomi van Genderen

Naomi van Genderen

Linda Cijsouw

Lars Pennings

Jan-Willem Interhouse Haarlem

Jan Willem de Vreeze

Michiel Groenewold

Nick Visser

Mareille Piena

Wendy Ros

Daniëlle van Meegen

Interhouse Lisse

Hans Kort

Daan Passchier

Martijn Willemse

Marjolijn Pennings

Naomi Wallet

Interhouse Maartje van Peer

Maartje van Peer

Robin van Lubeek

Carlo Mulder

Frida Jansen

Sophie Quellhorst

Judith de Regt

Cilly de Ruijter

Vincent Cools

Lizzie Lommerse

Interhouse Haarlem Linda Kooren

Linda Kooren

Joyce van Grondelle

Jens Godthelp

Tim Buitelaar

Milou Cools

André van Kluijve

Amber Schubert

Sonja Verweij

Sabina Träger

Marije Lim

Barend Warnaars

Isa Bink

Maartje Zonneveld

Tomas Lim

Madelon van der Schaaff Haarlem

Madelon van der Schaaff

Kelly Steenbeek

Jeroen Jones

Rob Salman

Dirk-Jan Bonenkamp

Joost Guijt

Robert Blok

Antoinette Lieftink

Anouk de Mul

Interhouse verhuurmakelaars BOG servicepakketten

De transparante servicepakketten bevatten verschillende diensten. Deze zijn aangepast op uw behoeften en doelstellingen; zo is er altijd een pakket dat bij u past.

VERHUUR

COMFORT

FULL-SERVICE

GARANTIE

Maatwerk verhuuradvies
Gedegen screening huurder
Gedetailleerde rapportage bij sleuteloverdracht
Professionele online presentatie bedrijfspand
Hoge kwaliteit BOG maatwerk huurovereenkomst
Professionele online objectpresentatie
Accuraat financieel en administratief beheer
Adequaat technisch beheer inclusief 24-7 calamiteitendienst

Verhuurpakket

Met het Verhuurpakket heeft u alle belangrijke onderdelen in huis. Vakkundig verhuuradvies, uw woning op alle relevante (internationale) woningwebsites en een uitgebreide screening van de toekomstige huurder zijn inclusief. Net als een maatwerk huurovereenkomst onder de beste voorwaarden en een gedetailleerde rapportage van de woninginspectie bij de sleuteloverdracht.

Uiteenzetting van de werkzaamheden

  • Woningopname
    Een afspraak om u en de te verhuren woning te bezoeken.
  • Verhuuradvies
    Advisering over onder andere de verhuurbaarheid, actuele huurprijs, eventuele woningaanpassingen, risico’s en de ins en outs van de (regionale) huurmarkt. Dit alles op basis van meer dan 20 jaar ervaring.
  • Bemiddelingsovereenkomst
    Het sluiten van een bemiddelingsovereenkomst waarin gemaakte afspraken transparant zijn vastgelegd.
  • Presentatie
    Een professionele tweetalige presentatie van de te verhuren woning, inclusief (semi)professionele fotoreportage en eventuele video.
  • Publicatie
    Publicatie van uw woning op vele (internationale) websites zoals Funda, interhouse.nl en pararius. Daarnaast op diverse social media, expat communities en in het grote eigen netwerk van relocationbedrijven, multinationals en collega-makelaars.
  • Verhuurwerkzaamheden
    Matchen van uw woning met woningzoekenden en het behandelen van de reacties van kandidaat-huurders.
  • Selectie
    Selectie van (expat)-huurders op gedegen kwaliteit en het maken van afspraken om te bezichtigen.
  • Bezichtigen
    Het arrangeren en uitvoeren van de bezichtigingen van uw woning met de geïnteresseerde, passende kandidaten.
  • Onderhandeling
    Zodra een kandidaat-huurder serieuze interesse toont, wordt namens u onderhandeling vervoerd om de gunstige voorwaarden voor u overeen te komen.
  • Screening
    Uitvoerige screening van kandidaat-huurder. Kredietwaardigheid, huurverleden en authenticiteit van aangeleverde gegevens inclusief (internationaal) legitimatiebewijs worden gecontroleerd. Ook een online en social check en een persoonlijke ontmoeting maken deel uit van de screening.
  • Opstellen juiste model huurovereenkomst
    Een maatwerk huurovereenkomst van het juiste model wordt opgesteld, inclusief de bijbehorende voorwaarden en eventueel ook in het Engels. Partner en dé huurrecht advocaat van Nederland Hielkema & co te Amsterdam houdt de overeenkomsten actueel.
  • Arrangeren van ondertekening
    Na akkoord op de inhoud van de overeenkomst wordt een vlotte ondertekening door alle partijen gearrangeerd.
  • Woningoplevering met inspectie
    Aanwezigheid bij oplevering van de woning aan de huurder. Hier wordt de aanvangsconditie minutieus vastgelegd door uitgebreide fotorapportage en door het opstellen van een inspectierapport.
  • Vastgoedmanagement
    Beheren van de verhuurde woning is niet inbegrepen. Gedurende de huurovereenkomst bent u zelf beheerder. U draagt zelf zorg voor o.a. huurincasso, huurverhogingen, technisch beheer en calamiteiten. U heeft hier rechtstreeks contact over met de huurder.
  • Tarief
    Het tarief van het verhuurpakket bedraagt een bruto maand huur, exclusief 21% BTW.
  • Fiscaal belangrijk
    Met deze dienst voldoet u waarschijnlijk niet volledig aan de eisen die de belastingdienst aan een box 3 belegging stelt. Dit komt omdat u zelf beheert en daardoor deels aan actief vermogensbeheer doet. U loopt hierdoor een risico dat uw huurinkomsten (met terugwerkende kracht) worden belast in box 1.

Comfortpakket

Naast de voordelen van het Basispakket, bent bij het Comfortpakket ook verlost van de financiële en administrative beslommeringen. Zaken als huurincasso, (communicatie over) tijdige huurverhoging en overige correspondentie met huurder, VVE en/of instanties zijn inbegrepen en zorgt voor zorgeloze verhuur.

Uiteenzetting van de werkzaamheden

  • Woningopname
    Een afspraak om u en de te verhuren woning te bezoeken.
  • Verhuuradvies
    Advisering over onder andere over de verhuurbaarheid, actuele huurprijs, eventuele woningaanpassingen, risico’s, de ins en outs van (regionale) huurmarkt. Dit alles op basis van meer dan 20 jaar ervaring.
  • Bemiddelingsovereenkomst
    Het sluiten van een bemiddelingsovereenkomst waarin gemaakte afspraken transparant zijn vastgelegd.
  • Presentatie
    Een professionele tweetalige presentatie van de te verhuren woning, inclusief (semi)professionele fotoreportage en eventuele video.
  • Publicatie
    Publicatie van uw woning op vele (internationale) websites zoals Funda, interhouse.nl en pararius. Daarnaast op diverse social media, expat communities en in het grote eigen netwerk van relocationbedrijven, multinationals en collega makelaars.
  • Verhuurwerkzaamheden
    Matchen van uw woning met woningzoekenden en het behandelen de reacties van kandidaat-huurders.
  • Selectie
    Selectie van (expat) huurders op gedegen kwaliteit en het maken afspraken om te bezichtigen.
  • Bezichtigen
    Het arrangeren en uitvoeren van de bezichtigingen van uw woning met de geïnteresseerde, passende kandidaten.
  • Onderhandeling
    Zodra een kandidaat huurder serieuze interesse wordt namens u onderhandeling vervoerd om de gunstige voorwaarden voor u overeen te komen.
  • Screening
    Uitvoerige screening van kandidaat huurder. Kredietwaardigheid, huurverleden en authenticiteit van aangeleverde gegevens inclusief (internationaal) legitimatiebewijs worden gecontroleerd. Ook een online en social check en een persoonlijke ontmoeting maken deel uit van de screening.
  • Opstellen juiste model huurovereenkomst
    Een maatwerk huurovereenkomst op van het juiste model, inclusief de bijbehorende voorwaarden en eventueel ook in het Engels wordt opgesteld. Partner en dé huurrecht advocaat van Nederland Hielkema & co te Amsterdam houdt de overeenkomsten actueel.
  • Arrangeren van ondertekening
    Na akkoord op de inhoud van de overeenkomst wordt een vlotte ondertekening door alle partijen gearrangeerd.
  • Woningoplevering met inspectie
    Aanwezigheid bij oplevering van de woning aan de huurder. Hier wordt de aanvangsconditie minutieus vastgelegd door uitgebreide fotorapportage en opstellen van inspectierapport.
  • Vastgoedmanagement
    Gedurende de huurovereenkomst is Interhouse Vastgoedmanagement administratief beheerder. Incasso van de huur inclusief administratie daaromtrent, berekening en doorvoeren van correcte en tijdige huurverhogingen en verstrekking van periodiek financiële overzichten worden accuraat uitgevoerd. Daarnaast wordt correspondentie met uw huurder(s), VVE’s en overige instanties adequaat uitgevoerd en worden addenda, op- en aanzeggingen tijdig opgesteld en ondertekend.
  • Opzegging huurovereenkomst
    In geval van opzegging van een huurovereenkomst wordt deze gecontroleerd om vervolgens afspraken te maken wij met uw huurder om zowel een voor- als eindinspectie in te plannen en uit voeren.
  • Afwikkeling
    Verzorging van sleutelinname, afwikkeling van eventuele schades of achterstalligheden, professionele eindschoonmaak en afrekening met restitutie van de waarborgsom.
  • Werving nieuwe huurder
    Direct na opzegging van de huurovereenkomst wordt Interhouse verhuurmakelaars ingeschakeld om  na uw akkoord tijdig op zoek naar een nieuwe kwalitatief goede huurder. Zo wordt leegstand voorkomen.
  • Technisch beheer en calamiteiten
    Bij het comfortpakket draagt u zelf zorg voor het technisch beheer en eventuele calamiteiten omtrent uw woning. U heeft hierover rechtstreeks contact met de (internationale) huurder en in te schakelen derden.
  • Tarief
    Het tarief van het comfortpakket bedraagt een bruto maand huur, exclusief 21% BTW voor de verhuurbemiddeling. Vervolgens een maandelijks tarief van 4% van de bruto maand huur voor het financiële en administratieve beheer. Dit tarief is exclusief 21% BTW met een minimum van € 42,50 per object per maand.
  • Fiscaal belangrijk
    Met het comfortpakket voldoet u hoogstwaarschijnlijk aan de eisen die de belastingdienst aan een box 3 belegging stelt. Dit komt omdat u amper tot minimaal aan actief vermogensbeheer doet. Een en ander zal afhankelijk zijn van het aantal objecten dat u bezit en de wijze waarop het technische beheer wordt uitgevoerd.

Full-servicepakket

Het Full-servicepakket biedt volledige ontzorging. In dit pakket zitten alle aspecten van het comfortpakket, maar met het volledig technisch beheer van uw onroerend goed, inclusief 24/7-calamiteitenservice als extra aanvulling. Uw object blijft zo altijd op het gewenste kwaliteitsniveau en uw huurders blijven maximaal tevreden. Niet voor niets is dit het meest gekozen pakket.

Uiteenzetting van de werkzaamheden

  • Woningopname
    Een afspraak om u en de te verhuren woning te bezoeken.
  • Verhuuradvies
    Advisering over onder andere de verhuurbaarheid, actuele huurprijs, eventuele woningaanpassingen, risico’s, de ins en outs van (regionale) huurmarkt. Dit alles op basis van meer dan 20 jaar ervaring.
  • Bemiddelingsovereenkomst
    Het sluiten van een bemiddelingsovereenkomst waarin gemaakte afspraken transparant zijn vastgelegd.
  • Presentatie
    Een professionele tweetalige presentatie van de te verhuren woning, inclusief (semi)professionele fotoreportage en eventuele video.
  • Publicatie
    Publicatie van uw woning op vele (internationale) websites zoals Funda, interhouse.nl en pararius. Daarnaast op diverse social media, expat communities en in het grote eigen netwerk van relocationbedrijven, multinationals en collega makelaars.
  • Verhuurwerkzaamheden
    Matchen van uw woning met woningzoekenden en het behandelen de reacties van kandidaat-huurders.
  • Selectie
    Selectie van (expat)-huurders op gedegen kwaliteit en het maken van afspraken om te bezichtigen.
  • Bezichtigen
    Het arrangeren en uitvoeren van de bezichtigingen van uw woning met de geïnteresseerde, passende kandidaten.
  • Onderhandeling
    Zodra een kandidaat-huurder serieuze interesse toont, wordt namens u onderhandeling vervoerd om de gunstige voorwaarden voor u overeen te komen.
  • Screening
    Uitvoerige screening van kandidaat-huurder. Kredietwaardigheid, huurverleden en authenticiteit van aangeleverde gegevens inclusief (internationaal) legitimatiebewijs worden gecontroleerd. Ook een online en social check en een persoonlijke ontmoeting maken deel uit van de screening.
  • Opstellen juiste model huurovereenkomst
    Een maatwerk huurovereenkomst van het juiste model wordt opgesteld, inclusief de bijbehorende voorwaarden en eventueel ook in het Engels. Partner en dé huurrecht advocaat van Nederland Hielkema & co te Amsterdam houdt de overeenkomsten actueel.
  • Arrangeren van ondertekening
    Na akkoord op de inhoud van de overeenkomst wordt een vlotte ondertekening door alle partijen gearrangeerd.
  • Woningoplevering met inspectie
    Aanwezigheid bij oplevering van de woning aan de huurder. Hier wordt de aanvangsconditie minutieus vastgelegd door uitgebreide fotorapportage en door het opstellen van een inspectierapport.
  • Vastgoedmanagement
    Gedurende de huurovereenkomst is Interhouse Vastgoedmanagement administratief beheerder. Incasso van de huur inclusief administratie daaromtrent, berekening en doorvoeren van correcte en tijdige huurverhogingen en verstrekking van periodiek financiële overzichten worden accuraat uitgevoerd. Daarnaast wordt correspondentie met uw huurder(s), VVE’s en overige instanties adequaat uitgevoerd en worden addenda, op- en aanzeggingen tijdig opgesteld en ondertekend.
  • Opzegging huurovereenkomst
    In geval van opzegging van een huurovereenkomst wordt deze gecontroleerd om vervolgens afspraken te maken met uw huurder om zowel een voor- als eindinspectie in te plannen en uit voeren.
  • Afwikkeling
    Verzorging van sleutelinname, afwikkeling van eventuele schades of achterstalligheden, professionele eindschoonmaak en afrekening met restitutie van de waarborgsom.
  • Werving nieuwe huurder
    Direct na opzegging van de huurovereenkomst wordt Interhouse verhuurmakelaars ingeschakeld om  na uw akkoord tijdig op zoek te gaan naar een nieuwe kwalitatief goede huurder. Zo wordt leegstand voorkomen.
  • Technisch beheer en calamiteiten
    Bij dit Full-servicepakket is het technische beheer en een 24-7 calamiteitenservice inbegrepen. Alle (calamiteiten)meldingen van de (internationale) huurder worden aangenomen en opgelost. Dit verlangt planning, uitvoering en afwikkeling van de werkzaamheden met zowel derden als met uw huurder.
  • Tarief
    Het tarief voor het Full-servicepakket bedraagt een bruto maandhuur, exclusief 21% BTW voor de verhuurbemiddeling. Vervolgens een maandelijks tarief van 6% van de bruto maandhuur voor het financiële, administratieve en technische beheer. Dit tarief is exclusief 21% BTW met een minimum van € 50,00 per object per maand.
  • Fiscaal belangrijk
    Met deze dienst voldoet u in beginsel aan de eisen die de belastingdienst aan een box 3 belegging stelt. Dit komt omdat u niet aan actief vermogensbeheer doet. Hiermee voorkomt u belasting van uw huurinkomsten in box 1 in plaats van box 3.

Garantiepakket

Het Garantiepakket biedt ontzorging en zekerheid van het hoogste niveau. Net als met het Full-servicepakket bent u volledig ontzorgd én zijn zelfs kosten door tijdelijke leegstand en verhuurmutaties inclusief. Tegen een vast percentage van de huur zijn met dit pakket op voorhand en op de lange termijn uw rendement gegarandeerd.

Uiteenzetting van de werkzaamheden

  • Woningopname
    Een afspraak om u en de te verhuren woning te bezoeken.
  • Verhuuradvies
    Advisering over onder andere de verhuurbaarheid, actuele huurprijs, eventuele woningaanpassingen, risico’s, de ins en outs van de (regionale) huurmarkt. Dit alles op basis van meer dan 20 jaar ervaring.
  • Bemiddelingsovereenkomst
    Het sluiten van een bemiddelingsovereenkomst waarin gemaakte afspraken transparant zijn vastgelegd.
  • Presentatie
    Een professionele tweetalige presentatie van de te verhuren woning, inclusief (semi)professionele fotoreportage en eventuele video.
  • Publicatie
    Publicatie van uw woning op vele (internationale) websites zoals Funda, interhouse.nl en pararius. Daarnaast op diverse social media, expat communities en in het grote eigen netwerk van relocationbedrijven, multinationals en collega makelaars.
  • Verhuurwerkzaamheden
    Matchen van uw woning met woningzoekenden en het behandelen van de reacties van kandidaat-huurders.
  • Selectie
    Selectie van (expat)-huurders op gedegen kwaliteit en het maken van afspraken om te bezichtigen.
  • Bezichtigen
    Het arrangeren en uitvoeren van de bezichtigingen van uw woning met de geïnteresseerde, passende kandidaten.
  • Onderhandeling
    Zodra een kandidaat huurder serieuze interesse toont,m wordt namens u onderhandeling vervoerd om de gunstige voorwaarden voor u overeen te komen.
  • Screening
    Uitvoerige screening van de kandidaat-huurder. Kredietwaardigheid, huurverleden en authenticiteit van aangeleverde gegevens inclusief (internationaal) legitimatiebewijs worden gecontroleerd. Ook een online en social check en een persoonlijke ontmoeting maken deel uit van de screening.
  • Opstellen juiste model huurovereenkomst
    Een maatwerk huurovereenkomst van het juiste model wordt opgesteld, inclusief de bijbehorende voorwaarden en eventueel ook in het Engels. Partner en dé huurrecht advocaat van Nederland Hielkema & co te Amsterdam houdt de overeenkomsten actueel.
  • Arrangeren van ondertekening
    Na akkoord op de inhoud van de overeenkomst wordt een vlotte ondertekening door alle partijen gearrangeerd.
  • Woningoplevering met inspectie
    Aanwezigheid bij oplevering van de woning aan de huurder. Hier wordt de aanvangsconditie minutieus vastgelegd door uitgebreide fotorapportage en door het opstellen van inspectierapport.
  • Vastgoedmanagement
    Gedurende de huurovereenkomst is Interhouse Vastgoedmanagement administratief beheerder. Incasso van de huur inclusief administratie daaromtrent, berekening en doorvoeren van correcte en tijdige huurverhogingen en verstrekking van periodiek financiële overzichten worden accuraat uitgevoerd. Daarnaast wordt correspondentie met uw huurder(s), VVE’s en overige instanties adequaat uitgevoerd en worden addenda, op- en aanzeggingen tijdig opgesteld en ondertekend.
  • Opzegging huurovereenkomst
    In geval van opzegging van een huurovereenkomst wordt deze gecontroleerd om vervolgens afspraken te maken met uw huurder om zowel een voor- als eindinspectie in te plannen en uit voeren.
  • Afwikkeling
    Verzorging van sleutelinname, afwikkeling van eventuele schades of achterstalligheden, professionele eindschoonmaak en afrekening met restitutie van de waarborgsom.
  • Werving nieuwe huurder
    Direct na opzegging van de huurovereenkomst wordt Interhouse verhuurmakelaars ingeschakeld om na uw akkoord tijdig op zoek te gaan naar een nieuwe kwalitatief goede huurder. Zo wordt leegstand voorkomen.
  • Technisch beheer en calamiteiten
    Bij dit Garantiepakket is het technisch beheer en een 24-7 calamiteitenservice inbegrepen. Alle (calamiteiten)meldingen van de (internationale) huurder worden aangenomen en opgelost. Dit verlangt planning, uitvoering en afwikkeling van de werkzaamheden met zowel derden als met uw huurder.
  • Leegstand en wanbetaling deels gedekt
    In geval van leegstand betaalt Interhouse u maximaal 2 maanden de laatst geldende huurprijs door per mutatie en in geval van wanbetaling maximaal 1 maand gelijk aan de laatst geldende huurprijs.
  • Tarief
    Het tarief van het Garantiepakket is maatwerk. De vergoeding bedraagt een maandelijks percentage van de te innen huurprijs. In dit tarief zijn alle genoemde zaken opgenomen.
  • Fiscaal belangrijk
    Met deze dienst voldoet u in beginsel aan de eisen die de belastingdienst aan een box 3 belegging stelt. Dit komt omdat u niet aan actief vermogensbeheer doet. Hiermee voorkomt u belasting van uw huurinkomsten in box 1 in plaats van box 3.

WAAROM INTERHOUSE VERHUURMAKELAARS BEDRIJFSONROERENDGOED?

Vestigingen door heel Nederland

Altijd een vestiging in de buurt met maximale kennis van de lokale bedrijfsonroerendgoedmarkt.

Gedreven makelaars met vakkennis

De meest actuele kennis en ondersteuning door partner en huurrecht advocatenkantoor Hielkema & co. Zij verzorgen tevens de vakinhoudelijke bijscholing van onze medewerkers.

Groots bereik door Funda in business, netwerk en social media 

Garantie op maximale publiciteit met onbegrenste mogelijkheden. Zo wordt de juiste doelgroep bereikt. Met focus op internationaal bereik is tweetalig de standaard. 

MEER REDENEN OM TE KIEZEN VOOR INTERHOUSE VERHUURMAKELAARS BOG

  • Volledig gespecialiseerd in verhuur en beheer van bedrijfs onroerend goed
    Specialisme maakt het verschil. Benadering van ondernemer tot ondernemer.
  • Internationaal georiënteerd
    Iedere presentatie is tweetalig. Alle medewerkers communiceren correct in de Engelse taal. Dit zorgt voor een breder bereik en een grotere slagingskans. 
  • Iedere medewerker wordt periodiek bijgeschoold
    Partner Hielkema & co huurrechtadvocaten te Amsterdam, zorgt hiervoor. Alle medewerkers beschikken hierdoor over specialistische up-to-date juridische vak
  • Uitgebreide workflow voor grondige screening kandidaat huurders
    Naast controle van authenticiteit ID-bewijs, KvK uittreksel en financiële draagkracht worden ook huurverleden en nog veel meer gecontroleerd.
  • Een prettige verhuurmakelaar en beheerder om mee te werken
    Klantvriendelijk, transparant, integer en altijd focus op kwaliteit.
  • Kandidaat huurders huren graag bij Interhouse verhuurmakelaars
    Afspraken worden nagekomen, verwachtingen zijn helder en huurovereenkomsten en voorwaarden zijn correct
  • Persoonsgegevens zijn in goede handen
    Interhouse verhuurmakelaars is volledig AVG- Dat wekt vertrouwen.
  • Interhouse vastgoedmanagement als extra dienstverlening
    Na verhuren komt beheren. Middels aantrekkelijke pakketten is adequaat en accuraat beheer van uw vastgoed ook gedurende de huurovereenkomst gegarandeerd. Maximale ontzorging en optimaal rendement aan hand in hand.
  • Meer opbrengsten doormeerwaarde
    Minimale leegstand, optimale huuropbrengst en een betrouwbare huurder en eventueel ‘hands on’ beheer. Dat is bij iedere transactie het minimale streven. 
BOG Eindhoven
vastgoedmanagement

Meest recente kennisblogs

28 juni, 2024

De Wet betaalbare huur

Onbegrijpelijk, maar na fel en terecht verzet vanuit de branche, en kritiek van diverse experts, waaronder de Raad van State, is de Wet ...
Lees meer
Woning te huur
16 mei, 2024

Hoe werkt een bezichtiging?

Een bezichtiging is wat ons betreft een verplichte stap in ons verhuurproces. Wij willen dat kandidaat huurders de woning live bekijken en zich ...
Lees meer
18 april, 2024

Tijdelijk jouw eigen woning verhuren? Dit zijn de belangrijkste aandachtspunten.  

Het komt vaak voor dat woningeigenaren hun woning tijdelijk willen verhuren. Hiervoor nemen zij contact op met één van onze vestigingen en worden ...
Lees meer

Hoe klanten Interhouse ervaren

Ik ben onlangs naar Nederland verhuisd en vond het kantoor van Interhouse in Sassenheim uiterst vriendelijk en professioneel terwijl ik op zoek was naar mijn nieuwe appartement. Ze hebben zelfs een skype-weergave voor mij geregeld omdat ik nog steeds in het buitenland was toen ik een flat zag die ik leuk vond op hun website. Er kon veel online en telefonisch worden geregeld en met elk verzoek was hun team graag bereid om tijdig te helpen. Ze hebben het hele proces echt gemakkelijk en soepel gemaakt. Ik zou ze aan iedereen aanbevelen! ?

Vertaald vanuit het Engels

Yana Abakelya

Wij hebben een mooi appartement gehuurd via Interhouse. Vanaf het moment dat wij aan hebben gegeven interesse te hebben in het appartement, werden wij vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Tijdens het verdere proces dacht de makelaar met ons mee en was hij flexibel. Het contact met de secretaresse en de makelaar verliep soepel en snel. Wij krijgen dezelfde dag nog reactie. De samenwerking hebben wij als prettig ervaren. Interhouse houdt zich aan de afspraken en zijn duidelijk in de communicatie. Als je een woning wilt huren, raden wij Interhouse aan als verhuurmakelaar.

Kim

Mijn huidige woning wordt compleet gerenoveerd, dus ik moest na 5 jaar weer opnieuw beginnen met een huizenjacht in de grote stad... dat liep helemaal hartstikke voorspoedig, dankzij de mensen van Interhouse! Ik ben echt heel erg tevreden over hun persoonlijke contact en de professionele communicatie. Ik denk niet dat ik ergens anders het beter had kunnen treffen. Heel erg bedankt, Interhouse, dat jullie zo goed zorgen voor je klanten, want dit maakte het verhuisproces een stuk minder zwaar!

Linda de Vries

We huren nu zes maanden via Interhouse en zijn erg onder de indruk van hun service. We hebben het huis niet persoonlijk gezien voordat we er introkken, maar dit had geen invloed op de service; Interhouse zorgde ervoor dat het lakwerk werd opgefrist en nieuwe tapijten werden gelegd - en ze vroegen ons zelfs naar onze voorkeuren. Hoewel de woning nagenoeg onderhoudsvrij is, zijn zeer kleine en technische problemen zeer snel en efficiënt verholpen en werd een kapotte wasmachine zelfs binnen 24 uur vervangen. Het team is vriendelijk en professioneel en we raden ze ten zeerste aan!

Vertaald vanuit het Engels

Daan Elffers

Ik was al een tijd op zoek naar een huurwoning in de Bollenstreek. Via Google kwam ik bij Interhouse terecht. Wat een verademing ten opzichte van andere verhuurmakelaars! Interhouse Sassenheim reageerde zeer adequaat op mijn huurwensen en vond binnen 1 week een passende woning. Alle afspraken werden keurig en snel bevestigd. En op mijn telefonische vragen kreeg ik altijd een passend antwoord. Interhouse Sassenheim is een aanrader. Snel, afspraak is afspraak, en transparant. Dit is huren zoals het hoort.

Theo Peeters

Vanaf het eerste contact met Interhouse reageerden ze snel en waren zeer behulpzaam. Pim van der Deijl stond ons van begin tot eind bij en was zeer professioneel. Als expat vond ik ze gemakkelijk om mee te werken en ze waren erg behulpzaam om onze specifieke vragen te beantwoorden.

Vertaald vanuit het Engels

Emile Steyn

Professioneel, behulpzaam, begripvol, goede beschikbaarheid. Met name dank aan Pim voor zijn input, opvolging en begrip.

Vertaald vanuit het Engels

Stephane van Linthoudt

Wegens een wissel van baan moesten wij als gezin snel verhuizen. De reistijd zou erg toe gaan nemen als we bleven wonen waar we woonden. Dit speelde zich af tijdens de ''intelligente lockdown'' een tijd met veel onzekerheid. We vonden via Interhouse een prachtig huurhuis in de gezellige gemeente Voorhout. De afspraak voor bezichtiging was snel gemaakt, ook was er snel duidelijkheid over de documentatie die van ons verwacht werd. De beoordeling verliep razend snel en daarmee ook het tekenen van het contract. Binnen een maand zaten we in ons heerlijke huis met tuin. Het huis bevalt ons geweldig en we zijn ontzettend blij dat Interhouse ons geholpen heeft om in deze bijzondere tijd deze stap te kunnen zetten!

Damian

Erg tevreden over de service en snelheid van Interhouse. Iedereen weet van elkaar waar ze mee bezig zijn en daarom hebben ze ook allemaal hun antwoorden paraat. Ik zou Interhouse zeker aanraden als tussenpersoon voor het huren van een huis/ appartement. Dankjulliewel!

Maarten Pestman

Interhouse partners

Logo Pararius
Logo Mini
Logo Expat rentals
Logo Funda
Logo Hielkema & co
Logo DataChecker
Logo ARPN
Logo Realworks
Logo VastgoedPro