Ik zie al deze positieve beoordelingen over Interhouse en vraag me af waarom het bij mij anders was? De manier waarop ze tegen me praatten was respectloos (ik zeg ‘ze’ omdat niemand de e-mail met zijn eigen naam heeft ondertekend). Niemand beantwoordde mijn vragen, ze wilden alleen maar details van me weten en toen kreeg ik gewoon NEE te horen, zonder uitleg. Toen ik vroeg wat er aan de hand was, omdat ze de dag ervoor nog hadden gezegd dat het appartement nog vrij was, zeiden ze dat het een misverstand was en vroegen ze opnieuw om meer details over mij. Niemand gaf me antwoord, dus na twee dagen vroeg ik opnieuw en kreeg ik alleen een e-mail terug met de mededeling dat het appartement niet meer beschikbaar was. Ik heb er geen probleem mee dat het appartement niet meer beschikbaar is, dat kan natuurlijk gebeuren, maar de manier waarop ze tegen me spraken en het feit dat ze geen beleefdheidsformules gebruikten, was erg onbeleefd. Ik weet niet waarom het zo ging, maar ik ben teleurgesteld.
Meer van onze blog:

Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024
Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Lees meer

Tijdelijke verhuur via de Leegstandwet: zo voorkom je leegstand en hoge kosten
Jacques heeft altijd heerlijk gewoond in zijn tiny house. Maar toen de vonk met zijn jeugdliefde na 40 jaar opnieuw oversloeg bleek dat zij er ...
Lees meer