Reviews Interhouse Rotterdam

Wat een onprofessioneel gedrag van Nicky die ik aan de telefoon had. Heb gebeld omdat we een bezichtiging afspraak hadden en er was niemand op locatie. Vervolgens gebeld om te vragen of er iemand nog aankomt. Dit is het antwoord dat ik kreeg: “Ja mijn collega heeft iedereen gebeld om het afspraak af te zeggen wegens weer omstandigheden” vervolgens geef ik aan dat we niets hebben gehoord van ze en dat het handig was geweest om in ieder geval even te mailen. Het antwoord dat ik van Nicky krijg is: “ Ja na ja, u had ook wel de telefoon kunnen opnemen of terug kunnen bellen”. Dit noem ik in ieder geval geen customer service en vind het jammer dat jullie potentiële klanten zo behandelen is geen goede bedrijf strategie.

Meer van onze blog:

18 november, 2025

Tijdelijke verhuur van een woning voor je studerende kind: zo werkt het sinds 1 juli 2024

Toen Wim en Lilian hoorden dat hun dochter Sofie was aangenomen op de Universiteit Leiden, ging de vlag natuurlijk uit! Al snel begonnen er ...
Lees meer
02 oktober, 2025

Tijdelijke verhuur via de Leegstandwet: zo voorkom je leegstand en hoge kosten

Jacques heeft altijd heerlijk gewoond in zijn tiny house. Maar toen de vonk met zijn jeugdliefde na 40 jaar opnieuw oversloeg bleek dat zij er ...
Lees meer