Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt.
Er zijn een aantal zaken die eerst zelf kunnen worden nagegaan:
- Zit de stekker wel (goed) in het apparaat en het stopcontact?
- Is de zekeringkast (stoppenkast) in orde?
- Helpt het om het apparaat te resetten?
- Sommige apparaten hebben hier een reset functie voor. Bij andere moet de stroom 30 minuten worden onderbroken.
- Zijn de filters vrij en schoon?
Als dit allemaal geprobeerd is en het probleem niet heeft oplost, dan kan het probleem (bij voorkeur per e-mail) worden gemeld bij verhuurder/beheerder. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur dit tezamen met foto’s/video’s, waaronder een foto van de typesticker van het apparaat. Deze is meestal te vinden in de rand van de deur van het apparaat of aan de binnenzijde/achterzijde.