Hoe dient een verzoek tot reparatie of onderhoud te worden gemeld?

Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.

Meer van onze blog:

17 juli, 2025

Nieuwe energie in Amsterdam: Renthouse wordt Interhouse 

Het zijn bijzondere tijden in de verhuurmakelaardij en de markt is volop in beweging. Door gewijzigde wet- en regelgeving is de rol van een ...
Lees meer
15 juli, 2025

Feiten en fabels over het verhuren van een woning: wat klopt écht?

In de bijna 30 jaar dat Interhouse bestaat, hebben we er genoeg voorbij zien komen. Fabels, mythes en hardnekkige misverstanden over het verhuren ...
Lees meer