Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.
Meer van onze blog:
Tijdelijke verhuur via de Leegstandwet: zo voorkom je leegstand en hoge kosten
Jacques heeft altijd heerlijk gewoond in zijn tiny house. Maar toen de vonk met zijn jeugdliefde na 40 jaar opnieuw oversloeg bleek dat zij er ...
Tijdelijke woonruimte bij scheiding: hoe korte termijn verhuur uitkomst biedt
Joep is al jaren vastgoedinvesteerder en richtte zich – zoals zovelen – op starterswoningen, beleggingen voor verhuur en het transformeren van ...