Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.
Meer van onze blog:
Let op: valse online berichten uit naam van Interhouse
Bij Interhouse staan transparantie en betrouwbaarheid centraal. Toch horen we af en toe dat mensen online worden benaderd door partijen die zich ...
Verkopen of blijven verhuren? Waarom de keuze niet altijd zo logisch is als het lijkt.
De afgelopen jaren zijn er veel ontwikkelingen geweest die invloed hebben op de vastgoedmarkt en de positie van particuliere woningverhuurders. ...