Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.
Meer van onze blog:
Tijdelijke woonruimte bij scheiding: hoe korte termijn verhuur uitkomst biedt
Joep is al jaren vastgoedinvesteerder en richtte zich – zoals zovelen – op starterswoningen, beleggingen voor verhuur en het transformeren van ...
Nieuwe energie in Amsterdam: Renthouse wordt Interhouse
Het zijn bijzondere tijden in de verhuurmakelaardij en de markt is volop in beweging. Door gewijzigde wet- en regelgeving is de rol van een ...