Kijk allereerst bij onze meest gestelde vragen of het gebrek in de lijst voorkomt. Kleine gebreken hoeven niet gemeld te worden, maar dienen door huurder verholpen te worden. Andere gebreken dienen per omgaande door huurder bij verhuurder/beheerder gemeld te worden (bij voorkeur per e-mail). Hierbij dient het probleem zo volledig mogelijk gemeld te worden. Geef hierbij ook aan wat er zelf al is geprobeerd, of er sprake is van bepaalde storingscodes, sinds wanneer het probleem speelt, wat de frequentie van het probleem is etc. Stuur ook foto’s/video’s mee om de melding te verduidelijken.
Meer van onze blog:
Het is (helaas) weer tijd voor een update over box 3
De gemoederen rond box 3 blijven ons, de wetgever en de belastingdienst bezighouden. Tot december was de wetgever voornemens om per 1-1-2027 te ...
Huurverhoging na 2024, een studie op zich
Een pakkend voorbeeld van overregulering? Ik som hieronder even een aantal factoren op die van invloed zijn op de huurverhoging van woningen in ...